21 mei 2025: Next Gen Relevance - Hoe bouw je een merk dat ook morgen nog relevant is?

Digitale
inspiratie-
sessies

Elk jaar organiseren wij met Fempreneurs een drietal digitale inspiratiesessies rond verschillende ‘hot topics’ die relevant zijn voor jou als ondernemer.

Verwacht je aan een hoop waardevolle inzichten en praktische tips die je kan toepassen in je professionele leven.

De eerstvolgende sessie staat gepland op woensdag 21 mei 2025 met als onderwerp “Next Gen Relevance – Hoe bouw je een merk dat ook morgen nog relevant is?”

Neem je graag deel aan deze sessie? Inschrijven kan via de knop hieronder.

21 mei 2025: Next Gen Relevance - Hoe bouw je een merk dat ook morgen nog relevant is?

Digitale
inspiratie-
sessies

Elk jaar organiseren wij met Fempreneurs een drietal digitale inspiratiesessies rond verschillende ‘hot topics’ die relevant zijn voor jou als ondernemer.

Verwacht je aan een hoop waardevolle inzichten en praktische tips die je kan toepassen in je professionele leven.

De eerstvolgende sessie staat gepland op woensdag 21 mei 2025 met als onderwerp “Next Gen Relevance – Hoe bouw je een merk dat ook morgen nog relevant is?”

Neem je graag deel aan deze sessie? Inschrijven kan via de knop hieronder.

Next Gen Relevance - Hoe bouw je een merk dat ook morgen nog relevant is?

De wereld verandert razendsnel. Nieuwe generaties groeien op met totaal andere waarden, verwachtingen en communicatiecodes. Wat gisteren nog werkte, voelt vandaag al achterhaald. Hoe speel je als ondernemer, merk of organisatie in op die shift? Hoe blijf je relevant in een wereld die voortdurend in beweging is?

In deze sessie neemt Dorien Van Antwerpen, Managing Director van creatief bureau Makeout, je mee in de wereld van Next Gen Relevance. En neen — dat betekent niet dat je plots enkel op Gen Z of Gen Alpha moet focussen. Next Gen Relevance draait niet om leeftijd, maar om mindset. Het gaat over mee zijn met de tijd, begrijpen wat leeft, en slim inspelen op veranderende noden en culturele verschuivingen. 

Dorien toont hoe merken zoals Ryanair, Heinz of Loop Earplugs erin slagen om aansluiting te vinden bij die veranderende verwachtingen — zonder zichzelf te verliezen. Verwacht een inspirerende sessie vol concrete voorbeelden, herkenbare inzichten en tools die je meteen kan toepassen op je eigen communicatie, merkstrategie of productaanbod. 

Want of je nu een kledinglabel hebt, een winkel runt of als coach werkt — Next Gen Relevance is geen hype. Het is de sleutel om als ondernemer futureproof te blijven. 

Dorien Van Antwerpen

Dorien Van Antwerpen

Praktisch

IcoonBijPraktisch

WANNEER?

Woensdag 21 mei 2025 van 19u30 tot 21u. 

Online via Zoom.

KOSTPRIJS?

De deelnameprijs bedraagt 55 euro.

Mentoren van het mentortraject 2024-2025 kunnen gratis deelnemen aan alle inspiratiesessies binnen datzelfde trajectjaar.

Mentees van het mentortraject 2024-2025 kunnen gratis deelnemen aan 2 inspiratiesessies naar keuze binnen datzelfde trajectjaar. 

Deelname aan de digitale inspiratiesessies is voor iedereen met een ondernemingsnummer. Ook als je geen Fempreneurs-mentor of -mentee bent.

Interesse? Inschrijven kan via de knop hieronder.

Hou me op de hoogte

Benieuwd naar de volgende inspiratiesessies? 
Laat dan hieronder je gegevens achter.