anali bermudez

Anali
Bermudez

Het woord ‘humaan’ staat centraal in alles wat ik doe. Ik geloof niet in het harteloze ondernemingsmotto ‘fake it till you make it’, maar eerder in een humane, eerlijke en authentieke manier van verbinden, samenwerken, ondernemen en bedrijven starten. Als moeder geloof ik in een humanistische opvoeding waarbij ik mijn kinderen alle tools geef om met hun emoties om te gaan, zodat ze obstakels (die uiteindelijk altijd onvermijdelijk zijn) op hun eigen manier kunnen overwinnen, niet de mijne. Als vrouw geloof ik niet in zelfliefde als onderwerp of doel, maar eerder in het verliefd worden op elke fase in jouw leven, ook de minder prettige. Alles is een leerschool, en het succes ervan hangt af van hoe jij ermee omgaat. Ik wil graag de illusie van het zoeken naar balans doorprikken en door middel van zelfkennis dat dagelijkse achtbaangevoel omarmen, zodat je beter voorbereid bent op de toekomst in jouw ondernemersverhaal. Op mijn cv staan diverse competenties, variërend van salesagent, eventassistent, fashionstylist tot het pitchen en uitwerken van projectideeën van A tot Z. Nu concentreer ik me volledig op de rol van project- en marketingmanager, evenals de volledige herstructurering van mijn eigen bedrijf en dat van anderen. The Creative Hub 2.0 is in ontwikkeling en The Origin Story-netwerkevenementen maken de overgang van maandelijkse fysieke evenementen naar een online platform.

NAAM BEDRIJF: Warmi by Anali Bermudez, The Creative Hub, The Origin Story network

ONDERNEEMSTER SINDS: 2015

SKILLS:

  • strategische denker
  • onuitputtelijke ideeënbox
  • creatief probleemoplossend denken


FUNFACTS:

  • I’m a superhero movie junkie! Zoveel zelfs dat het me inspiratie gaf voor The Origin Story network events.
  • Ik hou van dansen! Vroeger was ik de eerste op de dansvloer en de laatste. Op het podium dansen was geen uitzondering maar meer de regel. Tijden veranderen, maar nog steeds laat ik deze wildside van mij af en toe vrij.
  • In mode leef ik me volledig uit! Niet zozeer in het volgen van de modetrends, maar in het volgen van hoe ik me voel die dag of wat ik wil bereiken. Ik ga dan ook van ‘Ma Flodder’ naar Parisian chic of omgekeerd in a heartbeat?