jill geens

Jill
Geens

IN.DRUK was 13 jaar een bijberoep. Plots groeide het exponentieel waardoor dit meer aandacht vroeg dan mijn job in loondienst. Ik waagde de sprong naar fulltime ondernemen en beklaagde het me nog geen seconde.

Met IN.DRUK zet ik het ondernemersverhaal en de passie van fortysomething fempreneurs om in een krachtige strategie, een onweerstaanbare branding en een website die zelfvertrouwen uitstraalt en structuur brengt in hun zichtbaarheid.
En met de Merkmadammen, een team van vrouwelijke experts in o.a. marketing en communicatie, zorgen we dat dat verhaal blijft doorlopen. We rollen een praktisch actieplan op maat uit. Wat fempreneurs missen aan tijd, skills of energie, nemen wij vakkundig van hen over. 

NAAM BEDRIJF: IN.DRUK | Brand Strategy & Design

ONDERNEEMSTER SINDS: 2004

SKILLS:

  • strategisch meedenken, merkstrategie
  • branding & webdesign
  • ideeënfontein, digitaal ondernemen


FUNFACTS:

  • Cat mom
  • “A healthy mind in a healthy body” werd na mijn 40ste mijn motto. Roken en alcohol drinken doe ik al lang niet meer. Wandelen, lopen, toertjes met de koersfiets, pilates, yoga, … kwamen in de plaats.
  • Lezen en leren houden mijn geest scherp.